“Eco-Art Yeşil Girişimi” Projesi Meyvelerini Vermeye Başladı

Anasayfa Haberler

“Eco-Art Yeşil Girişimi” Projesi Meyvelerini Vermeye Başladı

Image

Kültür, Enformasyon, Spor ve Gençlik Politikası Bakanlığı tarafından düzenlenen “Devlet ve belediye hedef programlarına uygun gençlik girişimlerine devlet desteği” yarışmasının kazananlarından biri olan Oş Devlet Üniversitesi STEM İnovasyon Koleji öğretim görevlisi Mamay uulu Cenişbek’in “Eco-Art Yeşil Girişimi” projesi başarıyla hayata geçirildi.

Proje kapsamında öncelikle yaratıcı ve uygulamalı faaliyetlerin yürütülmesine uygun özel bir atölye hazırlanmış ve gerekli koşullar oluşturulmuştur. Ardından atölyenin faaliyetlerini sürdürebilmesi için ihtiyaç duyulan tüm araç ve ekipmanlar temin edilmiştir.

Bir sonraki aşamada gençler ve ilgili katılımcılar için uygulamalı eğitimler düzenlenmiştir. Eğitimler sırasında katılımcılar çevre odaklı yaratıcı çalışmalar konusunda bilgi ve deneyim kazanmışlardır. Ayrıca geri dönüştürülebilir malzemeler kullanarak çeşitli faydalı ve sanatsal ürünler üretmişlerdir.

Projenin önemli sonuçlarından biri olarak katılımcılar tarafından hazırlanan tüm eserler, Oş Devlet Üniversitesi’ne bağlı “Yyman” Anaokulu’na hediye edilmiştir. Bu girişim, gençlerin yaratıcı potansiyellerinin gelişmesine katkı sağlamakla birlikte sosyal sorumluluk ve yardımseverlik kültürünün güçlenmesine de destek olmuştur.

“Eco-Art Yeşil Girişimi” projesi, gençlerin çevresel farkındalığını artıran, faydalı beceriler kazanmalarını sağlayan ve topluma yararlı faaliyetlere aktif katılımlarını teşvik eden başarılı projelerden biridir. Proje, gençler arasında çevre kültürünü yaygınlaştırmayı, yaratıcı yetenekleri geliştirmeyi ve çevreye karşı sorumlu bir yaklaşımı teşvik etmeyi amaçlamaktadır.

 

fotoğraf Galerisi